Bestellen

Hoe kan ik een bestelling bij Droneshop.nl plaatsen?

Het plaatsen van een bestelling bij Droneshop.nl is zeer eenvoudig. Plaats de gewenste producten in uw winkelmand en kies voor afrekenen. Na het invullen van uw gegevens of het inloggen, kunt u uw bestelling afrekenen. U hoeft hierna niets meer te doen. Meer informatie over bestellen vindt u op de informatiepagina bestellen.

Hoe kan ik mijn bestelling bij Droneshop.nl afrekenen?

U kunt uw bestelling op veel verschillende manieren afrekenen, waaronder iDeal, CreditCard of PayPal. Voor meer informatie over betalen bij Droneshop.nl raadpleeg de pagina betalen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn order wel door gekomen?

Wanneer u geen bevestigingsmail heeft ontvangen kan dit twee dingen betekenen. Of de bevestigingsmail is in uw 'ongewenste e-mail' of 'SPAM-folder' terecht gekomen, of uw bestelling is niet goed doorgekomen. Indien de bevestigingsmail ook niet in uw spamfolder te vinden is, neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb geen factuur ontvangen, hoe kan ik deze opvragen?

De factuur van uw bestelling wordt meestal direct na de betaling naar het door u opgegeven e-mail adres verstuurd. Het kan voorkomen dat deze e-mail in uw 'ongewenste e-mail' of 'SPAM-folder' terecht is gekomen. Indien de factuur ook niet in uw spamfolder te vinden is, neem dan contact op met de klantenservice.

Een product is niet meer op voorraad, hoe kan ik deze toch bestellen?

Wanneer u een product vindt in de webshop dat niet meer op voorraad is, maar u wel graag wilt bestellen, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Wij zullen u informeren over de verwachte levertijd en kunnen eventueel alvast het product voor u reserveren.

Contact

Hoe kan ik Droneshop.nl bereiken?

U kunt Droneshop.nl bereiken via:

  • E-mail
  • Telefoon
  • Contacpagina
  • Whatsapp
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram

Heeft Droneshop.nl ook een fysieke winkel?

Droneshop.nl heeft geen fysieke winkel, daarentegen is onze webwinkel 24 uur per dag geopend! Wilt u een bestelling afhalen bij ons magazijn in 's-Hertogenbosch, neem dan contact op met onze klantenservice.

Levering

Hoe lang duurt het voordat een bestelling in huis is?

Als producten op voorraad zijn en u deze op werkdagen voor 17:00 uur heeft besteld, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. U kunt er dan vanuit gaan dat uw bestelling de volgende dag wordt geleverd.

Wanneer ontvang ik een track and trace van mijn bestelling?

De track & trace link waarmee u uw bestelling kunt volgen, kunt u op de dag van verzending verwachten tussen 21:00 en 22:00 uur.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

Pakketten kunnen door drukte bij de verzender helaas af en toe vertraagd raken. Wanneer u uw bestelling na 48 uur na verzending nog niet heeft ontvangen, dan kunt u het best contact opnemen met onze klantenservice.

Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?

Wanneer uw pakket beschadigd bij levering is het belangrijk om duidelijke foto's te maken van de beschadegingen en vervolgens onze klantenservice te contacten.

Reparatie

Kan Droneshop.nl mijn drone repareren?

Droneshop.nl voert ook drone-reparaties uit. Om na te gaan of wij ook uw drone kunnen repareren kunt u een gratis schade inventarisatie aanvragen via repair.droneshop.nl. Ook voeren wij reparaties uit aan accessoires en onderdelen.

Wat kost een drone-reparatie bij Droneshop.nl?

De prijzen van reparaties zijn afhankelijk van de schade en verschillen per type drone. Via repair.droneshop.nl vraagt u snel een gratis schade inventarisatie aan.

Kan ik door Droneshop.nl ook een drone laten bouwen?

Wilt u een drone op laat maten bouwen? De experts van Droneshop.nl kijken graag met u mee naar het samenstellen van een drone en zetten deze voor u in elkaar. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.

Afhalen

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij een ophaallocatie bij mij in de buurt?

Het is mogelijk om uw bestelling af te laten leveren op een ophaalpunt bij u in de buurt. Wanneer u hier gebruik van wilt maken kunt u dit aangeven bij onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij Droneshop.nl?

U kunt uw bestelling ook afhalen bij het afhaalpunt van Droneshop.nl. Kijk voor meer informatie hierover op de informatiepagina afhalen.

Producten

Hoe lang heb ik garantie op aankopen bij Droneshop.nl?

U heeft op al uw aankopen altijd recht op fabrieksgarantie. Hoe lang deze fabrieksgarantie duurt is afhankelijk van het product. Voor meer informatie over garantie raadpleeg de informatiepagina garantie.

Waar kan ik terecht met mijn vragen over een product?

Op de informatiepagina Meest Gestelde Productvragen vindt u de antwoorden op de meest gestelde productvragen.

Retour

Ik wil een bestelling retour sturen, hoe werkt dit?

Wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling of u heeft per abuis het verkeerde product besteld, dan kunt u deze uiteraard altijd retourneren. Een retour dient vooraf altijd aangemeld te worden via retour.droneshop.nl. Meer informatie over retouren vindt u op de informatiepagina retouren.

Hoe moet ik mijn bestelling retourzenden?

Het is belangrijk om de producten die u wilt retourneren ook zo volledig mogelijk terug te sturen. Dit betekent in de originele verpakking met alle accessoires en onderdelen die in de verpakking zaten. U dient producten altijd in een omdoos of envelop terug te sturen zodat het product onbeschadigd bij ons retour komt. Meer informatie over retouren vindt u op de informatiepagina retouren.

Wat is het retouradres?

Het retouradres wordt standaard op uw retourbon gecommuniceerd na aanmelding van de retourzending op retour.droneshop.nl. Ook vindt u het adres op onze contactpagina.