Belangrijke wijzigingen klantenservice

Vanaf heden is onze klantenservice per telefoon enkel bereikbaar tussen 9:00 en 12:00 uur 's ochtends. Ondersteuning via Whatsapp komt vanaf heden te vervallen.

Telefoon

Telefoon
Door de aanhoudende onderbezetting vanwege de Corona-omstandigheden en tegelijkertijd de enorme voorjaarsdrukte is onze klantenservice per telefoon enkel bereikbaar in de ochtend van 9:00 uur tot 12:00 uur.

Whatsapp

Whatsapp
Vanaf heden komt er ook een einde aan de ondersteuning via Whatsapp. Deze manier van communiceren bleek in sommige gevallen net iets te intensief, waardoor we er niet altijd in slaagden het gewenste service-niveau te bieden.

E-mail

E-mail
De beste manier om contact te leggen met onze klantenservice is via e-mail. Hoe duidelijker en vollediger je je vraag formuleert, hoe beter we deze kunnen beantwoorden. We streven ernaar om alle inkomende berichten binnen 1 tot 2 werkdagen te beantwoorden.